Oczyszczenia - nowe wydanie książki. Feel happy.

Doczekałem się. Nowego wydania debiutanckiej książki Oczyszczenia. Jestem podekscytowany i zastanawiam się, jak ją odbierzecie. Będzie to wydanie uzupełnione i poszerzone o teksty nigdzie dotąd niepublikowane. Happy 😍

Oczyszczenia to zbiór opowiadań, przemyśleń zebranych w formę Z pamiętnika szurniętego polonisty. Są też wiersze, których w tamtym czasie, pisałem zdecydowanie mniej. Niewiele. Ale pasowały do koncepcji książki. Decyzja o pierwszym wydaniu była dla mnie znakiem, że jednak warto pisać i próbować robić to, co się kocha.

Po prawie dwóch latach od ukazania się tej książki oddaję Czytelnikom w ręce nowe wydanie, w zupełnie odmienionej szacie graficznej. To decyzja, do której z wielu powodów długo dojrzewałem. Mam nadzieję, że sprawię Wam wiele radości.

Komentarze