Nowa seria wideo. Psychologia i motywacja na IGTV

Chyba od dawna marzyłem, żeby opowiadać więcej o poszukiwaniu siebie, pomagać innym, dając im dobre słowa i dobre wibracje. Trochę się przed tym wzbraniałem, wciąż nie wierząc, że będę miał coś ciekawego do powiedzenia... Aż tu nagle, trochę z przypadku, chęci podzielenia się jakąś informacją, zacząłem korzystać z IGTV, czyli telewizji instagramowej, na której można znaleźć trochę fajnych filmów i wykładów :) Zapraszam do zaobserwowania mnie i zaglądania na profil oraz na kanał, na którym pojawiają się nowe odcinki. Mówię o psychologii, o lubieniu siebie, o praktycznym podejściu do życia, szczęścia, relacjach z ludźmi, szukaniu siebie i swojego głosu. 

Tutaj wrzucam link do mojego kanału:


I życzę Wam samego piękna i dobroci. Działamy i żyjemy. Życie to potężna siła.

Komentarze