Nasiliło się. Przepięknie.

Jakiś czas temu, moi kochani, ukazała się wyśmienita jak dla mnie recenzja mojej twórczości w piśmie Post Scriptum. Z uwagi na nieobecność w mediach społecznościowych proszę o usprawiedliwienie i teraz grzecznie ją przedstawiam.


Autorem artykułu w wersji polskiej i angielskiej jest redaktor naczelna magazynu Post Scriptum - Renata Cygan. Z całego serca dziękuję za zaangażowanie i pasję, z jaką napisałaś ten tekst, dotarł on do mnie w czasie, gdy miałem masę pytań odnośnie swojej twórczości i ogólnie istnienia publicznego w sieci.





oraz artykuł w wersji anglojęzycznej:

W magazynie pojawiły się następujące moje utwory:
kiedy się uśmiechasz
operacja niebo
historia nieocenzurowana
universe
wrażliwość i chlorofeel
alkohole
wrześniowe. artyterroryzm
lista produktów zakazanych
dlaczego. głodny wiersz
polityka
depresja. kilka uwag o męskości
Do całości numeru magazynu odsyłam pod adresem: 
https://issuu.com/post.scriptum/docs/post_scriptum_pazdziernik_2019-1_1b5c41317bf887

Zdjęcie z książką: od Czytelniczki :)

Komentarze