Prawda. Być autentycznym.

Zaczynam podgrzewać atmosferę. Postanowiłem, że zaprezentuję Wam jeden z ważniejszych dla mnie cytatów ze zbliżającego się tomu.

A z tego miejsca: Dziś Dzień Pisarza (3. marca): drodzy pisarze, drodzy poeci! Wszystkiego dla Was najpiękniejszego. Szukajcie i trzymajcie się swoich dobrych prawd i żyjcie nimi na maksa 💓

"Prawda" . Niektórzy powiedzą, że prawda dziś nie ma znaczenia, że bardziej opłacalne jest kłamstwo i kombinowanie. Ja jednak, nieco romantycznie, a jednak współcześnie, wolę wierzyć i mam głębokie przekonanie, że warto mieć swoje prawdy i swoje ideały.

Prawda to bardzo szerokie pojęcie i odnosić się może do wielu poziomów życia. Do wyznawanego kodeksu moralnego. Do polityki. Do sposobu budowania relacji z innymi. Do twórczości, do budowania własnego wizerunku. Pamiętajcie. To prawda sprawia, że jesteśmy autentyczni. I choć żyjemy w czasach przedziwnego kiczu i selfie, które często nic nie wnoszą, wciąż wierzę, że najlepiej być sobą. Mody przemijają. Ty i Twoje serce zostajecie.

Warto pozostawać w zgodzie ze sobą i swoim rytmem. Gdy wszystkie iluzje opadają, pozostajemy z tym, co najbardziej wartościowe w nas - z naszą prawdą.

Takie jest moje zdanie i będę go bronił, bo jest zgodne ze mną i się sprawdza. Mimo pewnych "fal" i "trendów" - one przychodzą i odchodzą. Prawda pozwala być stałym i dążyć do swojego. Być człowiekiem szczęśliwym i pełnym. I w tym sensie do pewnego stopnia uważam, że warto być idealistą - aby tylko nie stało się to chorobliwą potrzebą udowadniania swojej prawdy innym.

Macie swoje prawdy?

To oczywiście fragment wyrwany z kontekstu, ale jego sens nadal pozostaje ten sam.

Zaś szerszy kontekst poznacie, gdy ukaże się nowy tomik.

Ps: oficjalnego tytułu nie zdradziłem, ale i tego niebawem się dowiecie 😊 Miłego dnia.

Komentarze

  1. selfie, fallowersy i inne udziwnienia dzisiejszych czasów. kiedyś to były fotografie! nie mielliśmy internetu i żyjemy. myślę, że gdyby nie internet ludziom żyłoby się lepiej.

    prawda? dla mnie prawda, szczerość i autentyczność są bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz