5 sposobów na świetne samopoczucie zimą. Jak przeżyć zimę zamiast ją przetrwać?

Na kanale Operuję niebo (SUBSKRYBUJ) pojawił się nowy film pt: 5 sposobów na świetne samopoczucie zimą. Jak przeżyć zimę zamiast ją przetrwać? Zapraszam do oglądania.


Porady mindfullness dla każdego


Lubicie zimę z prawdziwego zdarzenia? Początek roku ucieszył mnie śniegiem, co wywołało falę euforii :) Na tej fali postanowiłem nagrać dla Was materiał, z którego dowiecie się, jak na 5 sposobów można zimą odnaleźć w sobie chęć do życia i siłę do działania. Jeśli potrzebujecie motywacji i natchnienia, chcecie wiedzieć, jak mieć dobre samopoczucie i szukacie porad mindfullness - wpadajcie obejrzeć odcinek, jeśli nie - również wpadajcie, zawsze znajdzie się powód do dyskusji i wspólnego śmiechu ;)

Jak czuć się świetnie o każdej porze roku?

W tym filmie poruszymy kwestię, jak przetrwać zimę i co z flagowym hasłem “byle do wiosny”? Przyjrzymy się sposobom na nudę zimą, odnajdziemy sposób na to, by poczuć się dobrze z samym sobą, wykonamy wspólnie krótkie ćwiczenie mindfullness pozwalające za pomocą oddechu oddalić od siebie negatywne emocje, a przyjąć dobro i spokój. Nie powiem Wam, jak ulepić bałwana (bo pewnie to wiecie), ale pokażę w zamian najciekawsze spotkane przeze mnie eksponaty. Przed Wami lista sprawdzonych przeze mnie 5 sposobów na narzekanie.
Zainteresowani? Napiszcie, jak Waszym zdaniem najlepiej zainspirować się zimą i nabrać więcej pozytywnej energii.


Komentarze