Operacja "słowa". Nowa podstrona z moimi wierszami.





























Dziś wróciłem do moich wierszy sprzed roku, do wybranych miejsc w książce Przyglądam się. Ta podróż wgłąb swoich wspomnień i zmian, które zaszły w mojej pracy artystycznej zaowocowała powstaniem nowej podstrony, na którą serdecznie Was zapraszam.





Tutaj prezentuję jeden z moich ulubionych wierszy z tomu Operacja niebo. Na zachętę. Dla odkrywania swoich emocji i nieba. Więcej wierszy na podstronie.



przesilenie zimowe

natura nie powiedziała jeszcze ostatniego zdania
w kwestii pór roku. ach całe szczęście bieguny leżą
na biurku z miłości do planety ich nie ruszam. lubię rzeźbić
w stalowo-białej bryle w człowieku. melanż dodaje rysunkom
dojrzałości głębi emocjonalnej. pochowały się kolory
kredki żółte słoneczka czerwone biedronki wpadły za szafę.
parapet granitowy chłód zasysa z podwórka
i oddaje mojej duszy opis świata z każdym załamaniem i rysą.
nie wiem czy mi dobrze czy źle. popękane lustro też
może przecież zachwycać. 

przesilenie przyjedzie drugą klasą
nasili się wysili i odjedzie a ja zostanę –
by znów wziąć się za porządki w moim świecie

Marcin Kurcbuch, Operacja niebo, NovatorjaŁódź 2017



Komentarze