Malinowy wiatr i nieobyczajne kwiatki


Moją duszą, moją wiosną rządzi róż. W tym roku, nie wiadomo, dlaczego, tak spodobał mi się ten kolor. Nie, nie noszę różowych koszulek ani spodni :-) A gdybym nosił, to co? 

Po prostu odważyłem się powiedzieć sobie, że ten kolor też może być ładny. Że w odpowiedniej ilości może stwarzać nowe możliwości. 

W każdym razie ten róż to jakoś tak duchowo we mnie trafił. Wiosna mi się z nim kojarzy, brzmienie słowa, kolor wiatru. Wiatr potrafi być malinowy. I ciepły. Takie tam kwiatki mi przyszły do głowy.

nieobyczajne kwiatki
wbrew obyczajom
męska dusza też chce
zapachu i czułości
nieba z nutą różu


fot. Marcin Kurcbuch

Komentarze

  1. To nie jest czyste zagranie z tym przymiotnikiem "malinowy" ;P. Na każdy taki przymiotnik lecę jak osa do cukru.

    Też coś mam z tym różem ;). Ogólnie z kolorem. Każdy kolor ma jakąś rolę. Mam paznokcie w kolorze mango, czyli żółte. Nie pałam wielkim uwielbieniem do tego koloru, ale mój nowy lakier uwielbiam ;).

    A róż mam teraz na głowie, heh.

    Myślę, że po komentarzu się zorientujesz, kto go napisał, haha ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu wiedziałem :) Jedyne, czego nie lubię, to chyba malinowych syropów na kaszel... :P Pozdrawiam i zaglądaj do mnie jak najczęściej. Malinowych snów. Marzeń o smaku mango. I wszystkich owoców. Owoce to kolejne słowo, które uwielbiam.

      Usuń
    2. Ale miło. Widzieć tu Malinovą. Malinę. Malinkę :) A Malina nadal chodzi za mną - idealnie pasuje do książki. Powieści. Zamalinowanej - zamelinowanej w. Malinowym chruśniaku.
      Pięknego dla Was moje artDusze :)

      Usuń
    3. Cóż to za zdrobnienie Chaosiku kochany ;)? Czy coś ze mną nie tak, skoro jedna myśl mi przyszła tylko do głowy z tym zdrobnieniem, haha :D? Jestem, jestem. Postaram się zaglądać częściej :). A Malinę twórz, niech będzie i wkomponuje się w Twoje słowa, i niech dzieje się piękno :). Już lubię podwójnie :).

      Usuń
  2. Uwielbiam róż. 😊 Wszystkie moje balkonowe kwiaty posypały różem marzenia... 🌸💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pięknie tymi kolorami operuje wiosna. Operuje niebo, operuje nasze zmarznięte po zimie kwiaty i myśli. Twój balkon musi być bajeczny :)

      Usuń

Prześlij komentarz