Z nieba spadło kilka gwiazd...

Absolutnie magiczny dzień. Z kilku powodów. A jednym z nich było pojawienie się na stronie portalu poetyckiego poezja-sztuka.com wywiadu, którego ostatnio udzieliłem dla tej, nowej dla mnie społeczności. Z wielką radością stwierdzam, że atmosfera na portalu jest przyjazna, ludzie są otwarci na konstruktywną krytykę, sami również chętnie wyrażają swoje zdanie. Polecam ten portal każdej piszącej osobie, która może jeszcze nic nie wydała, ale chciałaby pokazać swoje teksty. Z pewnością zostaną one rzetelnie ocenione przez użytkowników i adminów. Nikt was tam nie zje(dzie). 



Przyjaźnie i deszcze


Z nieba spadło mi jeszcze kilka innych gwiazd, ale o tym dowiecie się w swoim czasie, jeśli plany i założenia uda się zrealizować. W każdym razie powiem Wam, że doświadczam ostatnio pięknej siły przyjaźni w moim życiu, za co dziękuję szczególnie kilku osobom: 


Kai, Darii, 


Alince, Darkowi. 

Oni wiedzą, o kogo chodzi. Dla wszystkich ogromne serce ode mnie na ten wieczór i oczywiście kolejne dni. Wielkie ukłony za wszystko, co robicie, przede wszystkim za to, że jesteście w moim życiu 😉 Warto mieć w życiu przyjaciół, to niezaprzeczalna prawda, nic nowego sub soli. Ale są takie momenty, kiedy bliskość ludzi odczuwasz w sposób wyjątkowy, namacalny, nawet gdy ich w danym momencie nie ma obok Ciebie. Taki mistyczny. I wtedy to zwykłe staje się niezwykłe. Przytulone.

Pada za oknem, otworzyłem, żeby trochę zapachu nieba wpadło do mojego pokoju. Robię sobie spacer myśli w deszczu. Wieczorne orzeźwienie. 

Komentarze