Słowa na deptaku. Radom zasłuchany w poezję


Pora na małe podsumowanie spotkania autorskiego 17.08.2018 w Radomiu. Zaproszony zostałem przez serdecznego i utalentowanego kolegę po piórze, Macieja Maciej Bujanowicz. Całość odbyła się na radomskim deptaku przy ul. Żeromskiego 26. Miejsca użyczyła nam kawiarnia CieKawa. Podczas spotkania miałem przyjemność wysłuchania fantastycznych interpretacji moich wierszy "Przesilenie wiosenne" oraz "Depresja. Kilka uwag o męskości" w wykonaniu Julii Wójcik. 

Rozmowę ze mną poprowadził (rozbujał) Maciej Bujanowicz. Rozmawialiśmy między innymi o roli poezji w dzisiejszych czasach, o metodach pracy nad książkami, wspomniałem również o mojej najbliższej publikacji, czyli "Nici", którą niebawem ukończę. Przeczytałem kilka wierszy traktujących o ochronie środowiska naturalnego, gdyż uważam to za istotny temat. Myślę, że to cudowne, gdy poezja może poruszać jedną z istotnych spraw dla świata, szarpać za gardło i pytać, w którą stronę zmierzamy.


Grą i śpiewem towarzyszyła nam Anna Kurowska, zaś monodram zagrany przez Olgę Sochaczewską pięknie wkomponował się w problematykę wieczoru.

Znalazło się również miejsce dla Poezja na każdy dzień i antologii, która niedawno się ukazała 

Po oficjalnej części wydarzenia udałem się na równie fantastyczną kolację w towarzystwie poetów i czytelników, dzięki czemu był
również czas na refleksje i luźniejsze rozmowy. Z całego serca dziękuję! Do zobaczenia!!! Jesteście naprawdę fajni 
fot: Beata Kurowska










Komentarze