Kraków już za dwa dni! Odliczam kilometry.

Kraków poetycki zaprasza :) Zaprasza mnie przygoda. Czekam na piękne chwile w gronie miłośników słów 😍
Spotkanie poprowadzi Beata Anna Symołon, krytyk literacki, animator kultury. Odbędzie się w ramach SABAS-u, czyli Salonu Artystycznego Beaty Anny Symołon. Środy Poetyckie to cotygodniowe spotkania z ludźmi kultury i sztuki organizowane w restauracji "Pod Katarynką". 


Co mnie przyciąga? Ludzie, miejsca, zdjęcia, które w Krakowie wykonam. Słowa, które usłyszę, którymi podzielę się z gośćmi. Magia miejsca. 

Wieczór odbędzie pod szyldem cytatu z jednego z moich wierszy: Niech popłynie w tobie krew zielona. Zaprezentuję kilka utworów z poszczególnych tomików: Nasilenie wiosenne, Operacja niebo, Przyglądam się, Oczyszczenia. Opowiem o swojej drodze literackiej, o tym, jak zaczęła się przygoda z pisaniem i co z tego dla mnie wynika. Poza tym? Nie wiem, nie znam pytań ani odpowiedzi. Spontan i szczerość.

Przede wszystkim pragnę podzielić się z Wami miłością do słów. Wierszy i książek. Wyobrażeń. Tego, co mam w sercu, tego kim jestem i co niosę przez życie. 

Zapraszam serdecznie.

Komentarze