Biało w duszy. Coś mnie uzdrawia.

Biało w duszy, z ewentualnymi opadami płatków nano srebra. Coś mnie uzdrawia. "Coś mi to robi, lecz jeszcze nie wiem,co" (N. Przybysz, Prąd).

Lubię dbać o swoje samopoczucie i zdrowie psychiczne, uważam, że to fantastyczna sprawa świadomie budować swoje emocje, dobrze czuć się we własnym życiu. To jest podstawa jakiegokolwiek sukcesu. Biznesowego, literackiego, sportowego, emocjonalnego. Jeśli poczujesz się dobrze ze sobą, to życie nabierze innych kolorów. A jak to zrobić? No właśnie, często słyszę pytanie: "jak mam doprowadzić życie do tego stanu?" niektórzy mi zazdroszczą - w pozytywnym sensie. A ja nie jestem psychologiem, ale jedno zawsze odpowiadam z całą pewnością: jeśli nie zaczniesz nad sobą pracować dziś, nie doświadczysz zmiany jutro. Nie musisz od razu robić wielkich rzeczy. Zmień jedną w swoim podejściu do siebie, świata czy ludzi. Zacznij od drobnostek. To one najbardziej decydują o całokształcie życia. Gwarantuję, że od razu poczujesz się lepiej. Musisz zrobić "tylko" jedno - pokonać swój mózg, który jest leniwy i woli funkcjonować bez zmian. Zmiana w myśleniu czy zachowywaniu się to jednak szokująca dla Twojego mózgu zmiana. Ale potrafisz ją wprowadzić i zaakceptować. Trzeba się tylko przełamać.