Operuję niebo. Na YouTube

Od pewnego czasu na moim profilu na Instagramie publikowałem filmy z zakresu psychologii i uważności. Ponieważ moim marzeniem było stworzenie miejsca, do którego każdy miałby dostęp i w którym mógłbym się z Wami dzielić przemyśleniami i tym, co mi najbardziej (poza literaturą) gra w duszy, pomyślałem o stworzeniu kanału na YouTube.

Różne osoby zachęcały mnie, bym wrócił do dawnego projektu, czyli w pół do poezji, lecz mnie było z nim nie po drodze. Choć kocham literaturę i poezję, to nie chciałem iść tą drogą. Po wielu przemyśleniach i rozterkach (czy się uda, czy się nie uda, czy warto, czy nie warto - mocną wódę leję w gardło), postanowiłem zaprezentować Wam efekt tego, co już i tak od kilku miesięcy pojawia się na Instagramie.

Całą moją filmową działalność przenoszę na YT, a to oznacza, że nikt nie będzie miał problemu z odnalezieniem odcinków i dla nikogo obwarowaniem nie będzie brak konta na Instagramie :D

A więc... Tadaaaaam! Stało się! Oficjalnie zapraszam na kanał Operuję niebo na YouTube. Aktualnie znajdują się na nim 4 odcinki:

dwa z cyklu DOBRZE PODSUMOWAŁEŚ
- odcinek marcowy
- odcinek kwietniowy

oraz odcinki:
- Twoje zdrowie mentalne
- Czym jest medytacja uważności?

Kolejne odcinki z Instagrama będą umieszczane na kanale co kilka dni, nie zabraknie również nowości 🤩 Od razu zachęcam Was do kliknięcia subskrypcji pod ekranem z filmem - dzięki temu dostaniecie powiadomienia, gdy pojawi się dla Was na kanale coś nowego :) 


Miłego odbioru i samych pozytywnych wrażeń! <3

Komentarze